Počet záznamov: 1  

Česká veřejnost a reklama

  1. SYS0027294
    LBL
      
    01284naa$$2200337$$$450$
    005
      
    20231114075240.4
    100
      
    $a 20050411a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Česká veřejnost a reklama $e reklama jako zrcadlo doby $f Jitka Vysekalová
    330
      
    $a Spoločenská funkcia reklamy a postoj ľudí k obmedzovaniu reklamy štátom. Je reklama naším právom, alebo ju má štát obmedzovať - názory na obmedzovanie reklamy. Výsledky výskumu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089617 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 15, č. 1 (2005), s. 6-7 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2005
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003802 $a občania
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $a 2004
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004718 $a práca výskumná
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0052858 $a Vysekalová $b Jitka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050411 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.