Počet záznamov: 1
Smrtelné marketingové hříchy podle Kotlera
SYS 0034305 LBL 01730naa$$2200313$$$450$ 005 20231016104457.0 100 $a 20051005a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Smrtelné marketingové hříchy podle Kotlera $f Philip Kotler 330 $a Ktoré sú najväčšie marketingové chyby a ako im predchádzať.1. Nedostatočná orientácia na trh. 2. Neporozumenie cieľovým zákazníkom. 3. Lepšie sledovanie konkurencie. 4. Nedostatočná pozornosť venovaná zamestnancom a partnerom. 5. Vyhľadávanie nových obchodných príležitostí. 6. Problémy s marketingovým plánovaním. 7. Nedostatočné prepojenie produktov so súvisiacimi službami. 8. Stratégia budovania značky a komunikačnej politiky. 9. Nedostatočná organizácia firmy. 10. Nedostatok vo využívaní nových technológií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089844 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 2, č. 9 (Září 2005), s. 30-31 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2005 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0021091 $a Kotler $b Philip $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20051005 $g AACR2
Počet záznamov: 1