Počet záznamov: 1
Ako merať sponzoring ?
SYS 0035558 LBL 01334naa$$2200253$$$450$ 005 20231107123640.5 100 $a 20051104a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Ako merať sponzoring ? $f Renata Môciková 330 $a Prieskumná agentúra TNS SK uviedla na slovenský trh nástroj na zhodnotenie efektívnosti sponzoringu prostredníctvom merania viditeľnosti sponzoringu. Samotný nástroj merania sponzoringu je založený na monitoringu televízií a monitoringu tlače. Výpočet mediálnej hodnoty viditeľnosti loga. Viditeľnosť loga vybraných sponzorov a jej mediálna hodnota. Viditeľnosť loga podľa typu reklamného nosiča a typu akcie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089757 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online, médiá $v Roč. 12, č. 10 (október 2005), s. 10-11 $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2005 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003130 $a logo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006561 $a tlač 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063796 $a Môciková $b Renata $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20051104 $g AACR2
Počet záznamov: 1