Počet záznamov: 1  

Ako merať sponzoring ?

  1. SYS0035558
    LBL
      
    01334naa$$2200253$$$450$
    005
      
    20231107123640.5
    100
      
    $a 20051104a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ako merať sponzoring ? $f Renata Môciková
    330
      
    $a Prieskumná agentúra TNS SK uviedla na slovenský trh nástroj na zhodnotenie efektívnosti sponzoringu prostredníctvom merania viditeľnosti sponzoringu. Samotný nástroj merania sponzoringu je založený na monitoringu televízií a monitoringu tlače. Výpočet mediálnej hodnoty viditeľnosti loga. Viditeľnosť loga vybraných sponzorov a jej mediálna hodnota. Viditeľnosť loga podľa typu reklamného nosiča a typu akcie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089757 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online, médiá $v Roč. 12, č. 10 (október 2005), s. 10-11 $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2005
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003130 $a logo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006561 $a tlač
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063796 $a Môciková $b Renata $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20051104 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.