Počet záznamov: 1  

Ako na vernosť ?

  1. SYS0035567
    LBL
      
    01351naa$$2200265$$$450$
    005
      
    20231107123639.5
    100
      
    $a 20051104a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ako na vernosť ? $f Renata Môciková
    330
      
    $a Budovanie lojality zákazníkov je na Slovensku len akýmsi príveskom marketingu, ktorý na pozíciu plnohodnotného komunikačného nástroja ešte len čaká. Vernostné programy - definícia. Fázy prípravy vernostného programu. Najčastejšie chyby pri vernostných programoch. Kedy je správny čas na ich uvedenie a splnenie akých podmienok si tento krok vyžaduje. Najčastejšie formy vernostných programov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089757 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online, médiá $v Roč. 12, č. 10 (október 2005), s. 14-16 $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2005
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063796 $a Môciková $b Renata $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20051104 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.