Počet záznamov: 1
Ako na vernosť ?
SYS 0035567 LBL 01351naa$$2200265$$$450$ 005 20231107123639.5 100 $a 20051104a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Ako na vernosť ? $f Renata Môciková 330 $a Budovanie lojality zákazníkov je na Slovensku len akýmsi príveskom marketingu, ktorý na pozíciu plnohodnotného komunikačného nástroja ešte len čaká. Vernostné programy - definícia. Fázy prípravy vernostného programu. Najčastejšie chyby pri vernostných programoch. Kedy je správny čas na ich uvedenie a splnenie akých podmienok si tento krok vyžaduje. Najčastejšie formy vernostných programov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089757 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online, médiá $v Roč. 12, č. 10 (október 2005), s. 14-16 $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2005 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063796 $a Môciková $b Renata $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20051104 $g AACR2
Počet záznamov: 1