Počet záznamov: 1
Možno pribudne profesia zákazník
SYS 0036287 LBL 01625naa$$2200301$$$450$ 005 20240502071450.9 100 $a 20051124a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Možno pribudne profesia zákazník $f Daniel Košťál, Andrea Hinková-Dibarborová, Kristína Viestová 330 $a Rozhovor s Kristínou Viestovou z EÚ v Bratislave o tom, akým smerom sa uberá slovenský obchod. Kúpna sila na Slovensku je na dolnej hranici. Mení sa štruktúra výdavkov slovenského spotrebiteľa. Spotrebitelia začínajú siahať aj po lacnejšom tovare. Slovenský trh je nasýtený maloobchodom. Situácia na slovenských trhoviskách. Nevyhnutnosť špecializácie malých predajní. Lojálny zákazník. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089678 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e maloobchod, veľkoobchod, distribúcia $v Roč. 10, č. 11 (november 2005), s. 28-29 $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2005 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005696 $a sila kúpna obyvateľstva 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003177 $a maloobchod špecializovaný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006600 $a trhoviská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 675 $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh 700 -1
$3 eu_un_auth*p0064397 $a Košťál $b Daniel $4 470 701 -1
$3 eu_un_auth*0001406 $a Hinková-Dibarborová $b Andrea $4 470 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029231 $a Viestová $b Kristína $p EUBOBFKMA $4 460 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20051124 $g AACR2 830 $a me: Nevykazuje sa, pre potreby personálnej bibliografie.
Počet záznamov: 1