Počet záznamov: 1  

Tematické gastroakce: hlavně marketingový tah

  1. SYS0036947
    LBL
      
    01368naa$$2200313$$$450$
    005
      
    20231018124947.3
    100
      
    $a 20051212a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Tematické gastroakce: hlavně marketingový tah $f Petr Manuel Ulrych
    330
      
    $a Usporiadanie tematických gastroakcií v reštauráciách. Gastroakcia zameraná na finálneho spotrebiteľa. Ekonomický prínos gastroakcie. Sezónny charakter a dostupnosť k surovinám. Prezentácia profesionálnej úrovne personálu. Prezentácia národných kuchýň a využitie cudzieho know-how.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089615 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 9, č. 11 (2005), s. 44-45 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2005
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002229 $a gastronómia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005355 $a reštaurácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004150 $a personál
    675
      
    $a 640.2/.4 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000285 $x Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0010002 $a Ulrych $b Petr Manuel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20051212 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.