Počet záznamov: 1
Diferenciace kvality dodavatelských služeb
SYS 0037797 LBL 01524naa$$2200349$$$450$ 005 20231113115154.2 100 $a 20060118a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Diferenciace kvality dodavatelských služeb 330 $a Zlepšenie spoľahlivosti dodávok pre určitú skupinu zákazníkov bez negatívneho vplyvu na ostatných. Balanced scorecard ako strategické východisko k segmentácii zákazníckej základne. Zvýšená orientácia na zákazníka a jej vplyv na hospodárske výsledky podniku. Všeobecné činitele úspešnosti. Praktický príklad diferenciácie kvality dodávateľských služieb. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089599 $1 011 $a 1211-0957 $1 200 1 $a Logistika $v Roč. 11, č. 12 (prosinec 2005), s. 34-35 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2005 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005361 $a reťazce dodávateľsko-odberateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001750 $a dodávky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003043 $a lehoty dodacie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007416 $a zásobovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 675 $a 658.8 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060118 $g AACR2
Počet záznamov: 1