Počet záznamov: 1  

Diferenciace kvality dodavatelských služeb

  1. SYS0037797
    LBL
      
    01524naa$$2200349$$$450$
    005
      
    20231113115154.2
    100
      
    $a 20060118a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Diferenciace kvality dodavatelských služeb
    330
      
    $a Zlepšenie spoľahlivosti dodávok pre určitú skupinu zákazníkov bez negatívneho vplyvu na ostatných. Balanced scorecard ako strategické východisko k segmentácii zákazníckej základne. Zvýšená orientácia na zákazníka a jej vplyv na hospodárske výsledky podniku. Všeobecné činitele úspešnosti. Praktický príklad diferenciácie kvality dodávateľských služieb.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089599 $1 011 $a 1211-0957 $1 200 1 $a Logistika $v Roč. 11, č. 12 (prosinec 2005), s. 34-35 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2005
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005361 $a reťazce dodávateľsko-odberateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001750 $a dodávky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003043 $a lehoty dodacie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007416 $a zásobovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    675
      
    $a 658.8 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060118 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.