Počet záznamov: 1
Úvod do průmyslového marketingu, zásady a hlavní rozdíly od marketingu spotřebního
SYS 0038216 LBL 01694naa$$2200313$$$450$ 005 20231114082034.5 100 $a 20060131a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Úvod do průmyslového marketingu, zásady a hlavní rozdíly od marketingu spotřebního $f Jakub Hrbek 330 $a Definovanie priemyselných trhov. Trh firiem. Priemyselný marketing. Charakteristika subjektov na priemyselnom trhu. Klasifikácia komerčných podnikov. Typológia priemyselných výrobkov. Marketingový mix na priemyselnom trhu. Prehľad hlavných rozdielov medzi marketingom priemyselným a spotrebným. Niektoré medzinárodné aspekty priemyselného marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089089 $1 011 $a 0572-3043 $1 200 1 $a Acta oeconomica Pragensia $e vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze $v Roč. 13, č. 3 (2005), s. 319-330 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola ekonomická $d 2005 541 1-
$a Introduction into the B2B marketing, fundamentals and main differences from consumer marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*0006980 $a trh tovarový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006634 $a trh spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007175 $a výrobky priemyselné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004297 $a podnik obchodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007267 $a vzťahy dodávateľsko-odberateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0010251 $a Hrbek $b Jakub $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060131 $g AACR2
Počet záznamov: 1