Počet záznamov: 1
Nezapomeňte na dobrý brief pro telemarketing
SYS 0041702 LBL 01585naa$$2200349$$$450$ 005 20231016105250.6 100 $a 20060505a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Nezapomeňte na dobrý brief pro telemarketing $f Danuše Kulhánková 330 $a Efektívnosť telemarketingu postavená na priamej komunikácii operátora s potencionálnym klientom. Faktory ovplyvňujúce úspešnosť telemarketingu. Telemarketingový skript. Rozdiel medzi operátorom aktívneho volania a operátorom zabezpečujúcim pasívne projekty. Stanovenie reálnych cieľov projektu a detailná príprava. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109823 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 3, č. 4 (Duben 2006), s. 44 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006446 $a telemarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004509 $a ponuka 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0009486 $a Kulhánková $b Danuše $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060505 $g AACR2
Počet záznamov: 1