Počet záznamov: 1  

Nezapomeňte na dobrý brief pro telemarketing

  1. SYS0041702
    LBL
      
    01585naa$$2200349$$$450$
    005
      
    20231016105250.6
    100
      
    $a 20060505a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Nezapomeňte na dobrý brief pro telemarketing $f Danuše Kulhánková
    330
      
    $a Efektívnosť telemarketingu postavená na priamej komunikácii operátora s potencionálnym klientom. Faktory ovplyvňujúce úspešnosť telemarketingu. Telemarketingový skript. Rozdiel medzi operátorom aktívneho volania a operátorom zabezpečujúcim pasívne projekty. Stanovenie reálnych cieľov projektu a detailná príprava.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109823 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 3, č. 4 (Duben 2006), s. 44 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006446 $a telemarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004509 $a ponuka
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009486 $a Kulhánková $b Danuše $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060505 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.