Počet záznamov: 1  

Vliv demografického vývoje na vysoké školství ČR do roku 2010

  1. SYS0041864
    LBL
      
    01767naa$$2200361$$$450$
    005
      
    20230919104556.7
    100
      
    $a 20060510a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vliv demografického vývoje na vysoké školství ČR do roku 2010 $f Marcela Šmídová, Jana Hamanová
    330
      
    $a Projekt "Výskum závislostí demografického vývoja a priorít Dlhodobého zámeru vzdelávacej a vedeckej, výskumnej, vývojovej umeleckej a ďalšej tvorivej činnosti v oblasti vysokých škôl do roku 2010." Ciele projektu sa vzťahovali k zmapovaniu vývoja terciárneho vzdelávania nielen v oblasti verejných vysokých škôl, ale tiež vo vyššom odbornom školstve a to nielen republikove ale tiež regionálne. Výstupy projektu a vykonaných analýz.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109203 $1 011 $a 1210-6658 $1 200 1 $a Aula $e revue pro vysokoškolskou a vědní politiku $v Roč. 14, č. 1 (2006), s. 34-39 $1 210 $a Praha $c Centrum pro studium vysokého školství ČR $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005128 $a projekty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005557 $a rozvoj regionálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006986 $a vzdelávanie terciárne
    610
    1-
    $a 2010
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009590 $a Šmídová $b Marcela $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0011129 $a Hamanová $b Jana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060510 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.