Počet záznamov: 1  

Jednejte ke spokojenosti zákazníka

  1. SYS0042098
    LBL
      
    01490naa$$2200301$$$450$
    005
      
    20230524131919.9
    100
      
    $a 20060518a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jednejte ke spokojenosti zákazníka $f Gwen Fontenotová, Lucy Henkeová, Kerry Carson
    330
      
    $a Meranie spokojnosti zákazníka môže vedeniu pomôcť v rozhodovaní o tom, akým smerom sa uberať pri zlepšovaní výkonnosti svojho podniku. Medzi štyri bežne používané metódy merania patria: len spokojnosť, diferenčná analýza, model dôležitosť-spokojnosť a multiplikatívny prístup. Výsledky prieskumu. Porovnanie metód.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109765 $1 011 $a 1211-2011 $1 200 1 $a Svět kvality $d World of quality $z eng $v Roč. 13, č. 1 (Březen 2006), s. 34-40 $1 210 $a České Budějovice $c Bartoň - QSV Quality Service $d 2006
    541
    1-
    $a Take action on customer satisfaction
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009817 $a meranie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0011207 $a Fontenotová $b Gwen $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0011208 $a Henkeová $b Lucy $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0011209 $a Carson $b Kerry $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060518 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.