Počet záznamov: 1
Jednejte ke spokojenosti zákazníka
SYS 0042098 LBL 01490naa$$2200301$$$450$ 005 20230524131919.9 100 $a 20060518a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Jednejte ke spokojenosti zákazníka $f Gwen Fontenotová, Lucy Henkeová, Kerry Carson 330 $a Meranie spokojnosti zákazníka môže vedeniu pomôcť v rozhodovaní o tom, akým smerom sa uberať pri zlepšovaní výkonnosti svojho podniku. Medzi štyri bežne používané metódy merania patria: len spokojnosť, diferenčná analýza, model dôležitosť-spokojnosť a multiplikatívny prístup. Výsledky prieskumu. Porovnanie metód. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109765 $1 011 $a 1211-2011 $1 200 1 $a Svět kvality $d World of quality $z eng $v Roč. 13, č. 1 (Březen 2006), s. 34-40 $1 210 $a České Budějovice $c Bartoň - QSV Quality Service $d 2006 541 1-
$a Take action on customer satisfaction 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0009817 $a meranie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0011207 $a Fontenotová $b Gwen $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0011208 $a Henkeová $b Lucy $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0011209 $a Carson $b Kerry $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060518 $g AACR2
Počet záznamov: 1