Počet záznamov: 1
Zvolte nejvhodnější nástroje
SYS 0042210 LBL 01622naa$$2200325$$$450$ 005 20231018125831.3 100 $a 20060522a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Zvolte nejvhodnější nástroje $f Jitka Vysekalová, Jan Herzmann 330 $a Ako členiť metódy výskumu účinnosti marketingovej komunikácie. Členenie metód výskumu z hľadiska príjemcu informácie. Členenie metód výskumu z hľadiska časového. Kvalitatívne a kvantitatívne pre-testy. Prípadová štúdia kozmetickej firmy. Metódy zamerané na objem predaja: matematické a ekonometrické modely, kontrolované experimenty v teréne a objednávkové testy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109586 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 10, č. 5 (květen 2006), s. 36-37 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003306 $a metódy ekonometrické 610 1-
$9 eu_un_auth*0005843 $a metódy kvantitatívne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003315 $a metódy matematicko-štatistické 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0052858 $a Vysekalová $b Jitka $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0001614 $a Herzmann $b Jan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060522 $g AACR2
Počet záznamov: 1