Počet záznamov: 1  

Zvolte nejvhodnější nástroje

  1. SYS0042210
    LBL
      
    01622naa$$2200325$$$450$
    005
      
    20231018125831.3
    100
      
    $a 20060522a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Zvolte nejvhodnější nástroje $f Jitka Vysekalová, Jan Herzmann
    330
      
    $a Ako členiť metódy výskumu účinnosti marketingovej komunikácie. Členenie metód výskumu z hľadiska príjemcu informácie. Členenie metód výskumu z hľadiska časového. Kvalitatívne a kvantitatívne pre-testy. Prípadová štúdia kozmetickej firmy. Metódy zamerané na objem predaja: matematické a ekonometrické modely, kontrolované experimenty v teréne a objednávkové testy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109586 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 10, č. 5 (květen 2006), s. 36-37 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003306 $a metódy ekonometrické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005843 $a metódy kvantitatívne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003315 $a metódy matematicko-štatistické
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0052858 $a Vysekalová $b Jitka $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0001614 $a Herzmann $b Jan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060522 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.