Počet záznamov: 1
Event marketing a jeho pozícia v komunikačnom mixe
SYS 0045611 LBL 01737naa$$2200349$$$450$ 005 20231013084258.3 100 $a 20060804a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Event marketing a jeho pozícia v komunikačnom mixe $f Ján Lenhardt 330 $a Hľadanie nových ciest k zákazníkom. Event marketing usiluje o upútanie pozornosti potenciálneho zákazníka organizovaním zvláštnych akcií, ktoré majú priniesť nevšedné zážitky a vyvolať pozitívne emócie u účastníkoch spojené s prezentáciou produktu alebo značky.Vymedzenie pojmu event marketing. Pozícia event marketingu v komunikačnom mixe. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109426 $1 011 $a 1336-7773 $1 200 1 $a Fórum manažéra $e teória a prax v riadení podniku $v Roč. 2, č. 2 (2006), s. 36-38 $1 210 $a Trnava $c Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*0005850 $a prezentácia firemná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006390 $a taktika reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006389 $a taktika podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0012639 $a Lenhardt $b Ján $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060804 $g AACR2
Počet záznamov: 1