Počet záznamov: 1
Význam a uplatňovanie marketingu v agropotravinárskom sektore krajiny v procese globalizácie
SYS 0047091 LBL 01927naa$$2200385$$$450$ 005 20240502071537.7 100 $a 20060927a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Význam a uplatňovanie marketingu v agropotravinárskom sektore krajiny v procese globalizácie $f Juraj Chebeň 330 $a Marketing v agropotravinárskom sektore v procese globalizácie. Súčasné uplatňovanie marketingu v agropotravinárskom sektore. Empirický prieskum a jeho výsledky. Vybrané ukazovatele štruktúry podpory agrokomplexu SR za obdobie rokov 1991-2002. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0069747 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal $z eng $v Roč. 3, č. 3 (september 2004), s. 61-66 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2004 541 1-
$a Importance and a use of marketing in agro-food sector of the country in the process of globalization 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001028 $a agrokomplex 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004487 $a poľnohospodárstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0003171 $a Chebeň $b Juraj $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060927 $g AACR2
Počet záznamov: 1