Počet záznamov: 1  

Význam a uplatňovanie marketingu v agropotravinárskom sektore krajiny v procese globalizácie

  1. SYS0047091
    LBL
      
    01927naa$$2200385$$$450$
    005
      
    20240502071537.7
    100
      
    $a 20060927a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Význam a uplatňovanie marketingu v agropotravinárskom sektore krajiny v procese globalizácie $f Juraj Chebeň
    330
      
    $a Marketing v agropotravinárskom sektore v procese globalizácie. Súčasné uplatňovanie marketingu v agropotravinárskom sektore. Empirický prieskum a jeho výsledky. Vybrané ukazovatele štruktúry podpory agrokomplexu SR za obdobie rokov 1991-2002.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0069747 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal $z eng $v Roč. 3, č. 3 (september 2004), s. 61-66 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2004
    541
    1-
    $a Importance and a use of marketing in agro-food sector of the country in the process of globalization
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001028 $a agrokomplex
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004487 $a poľnohospodárstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003171 $a Chebeň $b Juraj $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060927 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.