Počet záznamov: 1  

Možnosti komunikace na španělském trhu

  1. SYS0048162
    LBL
      
    01628naa$$2200325$$$450$
    005
      
    20231114075551.0
    100
      
    $a 20061012a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Možnosti komunikace na španělském trhu $f Darina Kříčková
    330
      
    $a Pri vstupe firmy na španielsky trh je potrebné zahrnúť do rozpočtu určitú čiastku na realizáciu komunikačnej politiky. Rast výdavkov na reklamu. Výdavky na reklamu delia na konvenčné a nekonvenčné, alebo na nadlinkové a podlinkové. Najvýznamnejším komunikačným médiom je televízna reklama. Existujú 4 celoštátne televízne stanice. Ďalšími médiami v poradí dôležitosti sú: rádio, časopisy, denníky... , stále obľúbenejším sa stáva internet.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109589 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 16, č. 3 (2006), s. 26-27 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007069 $a výdavky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005161 $a prostriedky masovokomunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006266 $a Španielsko
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013389 $a Kříčková $b Darina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20061012 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.