Počet záznamov: 1
Uplatňovanie manažmentu kvality v odvetví služieb
SYS 0048663 LBL 01991naa$$2200301$$$450$ 005 20221128094855.5 100 $a 20061027d2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Uplatňovanie manažmentu kvality v odvetví služieb $f Monika Koreňová 330 $a Príspevok sa zameriava na procesy manažmentu kvality služieb. Dôvody rastu významu kvality služieb. Kvalitná služba a spokojnosť zákazníka. Jednotlivé aspekty, faktory, ktoré ovplyvňujú potreby a očakávania zákazníkov (kritické, taktické, strategické a podporné faktory). Manažment kvality zahŕňa tri dôležité manažérske procesy: plánovanie kvality, riadenie kvaliy, zlepšovanie kvality. Kľúčovú úlohu v procese manažmentu kvality zohráva marketingový prieskum, výsledky prieskumu by mali byť zosumarizované do stručného popisu služby, proces návrhu služby musí vyústiť v podrobnú špecifikáciu. Vývojové trendy na trhu služieb v budúcnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0046830 $1 010 $a 80-225-2200-7 $1 200 1 $a Acta oeconomica Cassoviensia no 10 $f [vedecký redaktor: Tatiana Varcholová] $v S. 37-47 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $d 2006 $1 215 $a 300 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048937 $a Varcholová $b Tatiana $4 340 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0001139 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005411 $a riadenie kvality 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003718 $a normy ISO 675 $a 658.56 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000344 $x Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami 700 -1
$3 eu_un_auth*0010281 $a Koreňová $b Monika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20061027 $g AACR2
Počet záznamov: 1