Počet záznamov: 1  

Efektívnosť a účinnosť sponzoringu

  1. SYS0049222
    LBL
      
    02146naa$$2200469$$$450$
    005
      
    20240502071552.6
    100
      
    $a 20061115d2006 m y slo 03 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Efektívnosť a účinnosť sponzoringu $f Júlia Lipianska
    301
      
    $a VEGA č. 1/2639/05
    330
      
    $a Charakteristika sponzoringu. Meranie efektívnosti a účinnosti sponzoringu. Meranie viditeľnosti značky alebo firemného loga v médiách. Typy sponzoringu: sponzoring spojený s udalosťou, sponzoring vo vzťahu k príčine. Internet a sponzoring.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109590 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 5-7 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002102 $a financie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006278 $a šport
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    675
      
    $a 336.1/.5 $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000138 $x Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20061115 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.