Počet záznamov: 1
Efektívnosť a účinnosť sponzoringu
SYS 0049222 LBL 02146naa$$2200469$$$450$ 005 20240502071552.6 100 $a 20061115d2006 m y slo 03 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Efektívnosť a účinnosť sponzoringu $f Júlia Lipianska 301 $a VEGA č. 1/2639/05 330 $a Charakteristika sponzoringu. Meranie efektívnosti a účinnosti sponzoringu. Meranie viditeľnosti značky alebo firemného loga v médiách. Typy sponzoringu: sponzoring spojený s udalosťou, sponzoring vo vzťahu k príčine. Internet a sponzoring. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109590 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 5-7 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002102 $a financie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006278 $a šport 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 675 $a 336.1/.5 $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000138 $x Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20061115 $g AACR2
Počet záznamov: 1