Počet záznamov: 1  

Miery hodnotenia marketingovej úspešnosti v stratégiách tvorby pozície značky

  1. SYS0052736
    LBL
      
    02061naa$$2200373$$$450$
    005
      
    20240502071617.7
    100
      
    $a 20070201d2006 m y slo 03 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Miery hodnotenia marketingovej úspešnosti v stratégiách tvorby pozície značky $f Zuzana Lukačovičová
    330
      
    $a Tvorba trhovej pozície značky. Trendy trhu nealko nápojov na Slovensku a v Európe. Značka na trhu minerálnych vôd. Privátna značka ako úspešný marketingový nástroj. Privátna značka v kategórii stolové a minerálne vody.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0053182 $1 010 $a 80-225-2283-X $1 010 $a 80-225-2283-X $1 200 1 $a Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04 $f Dagmar Lesáková a kolektív $v S. 40-54 $1 210 $a Bratislava $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2006 $1 215 $a 76 s. $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003609 $a nápoje nealkoholické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006993 $a voda minerálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070201 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.