Počet záznamov: 1
Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti
SYS 0052755 LBL 02079naa$$2200325$$$450$ 005 20240502071617.8 100 $a 20070201d2006 m y slo 03 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti $f Otto Trenčiansky, Dagmar Lesáková 330 $a Problém podnikového marketingu - riešiť kompromis medzi tým, čo zákazníci chcú a tým, čo sú podniky schopné a ochotné ponúknuť. Posun od marketingu orientovaného na transakcie k marketingu orientovaného na vzťahy. Konkurencieschopnosť a vzťahový marketing. Indikátory interakcie organizácia - zákazník. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0053182 $1 010 $a 80-225-2283-X $1 010 $a 80-225-2283-X $1 200 1 $a Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04 $f Dagmar Lesáková a kolektív $v S. 72-76 $1 210 $a Bratislava $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2006 $1 215 $a 76 s. $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0051089 $a Trenčiansky $b Otto $4 070 $9 50 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070201 $g AACR2
Počet záznamov: 1