Počet záznamov: 1
Najväčším trendom je úspora času
SYS 0052761 LBL 01176naa$$2200217$$$450$ 005 20231128092514.5 100 $a 20070201a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Najväčším trendom je úspora času $f Daniela Krofiánová 330 $a Na budúcnosť značkových výrobkov je potrebné pozerať sa zo strany ich výrobcov a tiež z pohľadu obchodníkov. Stále dôležitejšiu úlohu zohrávajú maloobchodné značky, na čo musia reagovať aj značkoví výrobcovia. Vývoj značkových výrobkov. Ako ďalej na trhu FMCG ? Trh FMCG v Európe rastie o 2 percentá ročne. Alternatívne predajné kanály. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129785 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e maloobchod, veľkoobchod, distribúcia $v Roč. 12, č. 1 (január 2007), s. 24-25 $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007182 $a výrobky značkové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné 675 $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod 700 -1
$3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070201 $g AACR2
Počet záznamov: 1