Počet záznamov: 1  

Najväčším trendom je úspora času

  1. SYS0052761
    LBL
      
    01176naa$$2200217$$$450$
    005
      
    20231128092514.5
    100
      
    $a 20070201a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Najväčším trendom je úspora času $f Daniela Krofiánová
    330
      
    $a Na budúcnosť značkových výrobkov je potrebné pozerať sa zo strany ich výrobcov a tiež z pohľadu obchodníkov. Stále dôležitejšiu úlohu zohrávajú maloobchodné značky, na čo musia reagovať aj značkoví výrobcovia. Vývoj značkových výrobkov. Ako ďalej na trhu FMCG ? Trh FMCG v Európe rastie o 2 percentá ročne. Alternatívne predajné kanály.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129785 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e maloobchod, veľkoobchod, distribúcia $v Roč. 12, č. 1 (január 2007), s. 24-25 $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007182 $a výrobky značkové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné
    675
      
    $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070201 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.