Počet záznamov: 1
Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu
SYS 0053182 LBL 01846nam$$2200433$$$450$ 005 20240502071620.5 010 $a 80-225-2283-X 010 $a 978-80-225-2283-0 100 $a 20070212d2006 m y slo 03 ba 101 0-
$a slo $a ger $a eng 102 $a SK 200 1-
$a Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04 $f Dagmar Lesáková a kolektív 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $a Bratislava $d 2006 215 $a 76 s. 301 $a VEGA 1/1231/04 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003228 $a marketing strategický 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 702 -1
$3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $f 1959- $p EUBOBFKMA $4 340 $9 100 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*0014975 $a Hölcz $b Róbert $4 675 702 -1
$3 eu_un_auth*p0020249 $a Čimo $b Jozef $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070212 $g AACR2 830 $a Vykázané jednotlivé state zborníka 830 $a me: Autori boli v rámci ZD vymazaní. Boli upravené percentuálne podiely v roli zostavovateľ.
Počet záznamov: 1