Počet záznamov: 1
Hľadanie konkurenčnej výhody
SYS 0053940 LBL 02054naa$$2200445$$$450$ 005 20240502083137.1 100 $a 20070227a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Hľadanie konkurenčnej výhody $f Mária Dzurová 330 $a Firmy sa v súčasnosti stretávajú s globálnou konkurenciou. Aby dosiahli úspech, snažia sa byť efektívnejšie. Marketing ponúka množstvo riešení problémových situácií na trhu. Analýza marketingových príležitostí na trhu na základe analýzy potrieb zákazníkov. Marketingová strátégia a segmentácia trhu. Marketingový proces. Kontrola a revidovanie marketingovej činnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109766 $1 200 1 $a Systémy logistiky $v Roč. 1, č. 3 (november - december 2006), s. 34-35 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002843 $a konkurencia medzinárodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001107 $a analýza trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002863 $a kontrola 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020251 $a Dzurová $b Mária $f 1953- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070227 $g AACR2 830 $a Pre MŠ SR vykázané ako BDF
Počet záznamov: 1