Počet záznamov: 1  

International brand strategy of Taiwanese hi-tech enterprises

  1. SYS0054720
    LBL
      
    01199naa$$2200253$$$450$
    005
      
    20231128141218.7
    100
      
    $a 20070315a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a International brand strategy of Taiwanese hi-tech enterprises $f J. Tsai, Hsiu-Yu Hung
    330
      
    $a Porovnanie dvoch thajských hi-tech spoločností - Acer a Trend Micro, ktoré si zvolili rozdielne medzinárodné marketingové stratégie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129359 $1 011 $a 0139-570X $1 200 1 $a Agricultural economics $d Zemědělská ekonomika $v Vol. 53, no. 2 (2007), s. 83-88 $1 210 $a Prague $c Institute of Agricultural and Food Information $d 2007
    541
    1-
    $a Medzinárodná marketingová stratégia thajských hi-tech spoločností
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006558 $a Thajsko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné
    675
      
    $a 330.341.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000072 $x Rozvoj výrobných síl. Technický pokrok
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0065915 $a Tsai $b J. $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0014924 $a Hsiu-Yu Hung $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070315 $g AACR2
    856
    4-
    $u http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00068.pdf
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.