Počet záznamov: 1  

V reklamě se nejvíc cení humor a vtip

  1. SYS0056258
    LBL
      
    01307naa$$2200277$$$450$
    005
      
    20231018130449.7
    100
      
    $a 20070424a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a V reklamě se nejvíc cení humor a vtip $f Dušan Pavlů
    330
      
    $a Prieskum sledovanosti reklám v Českej republike v roku 2006 počas premietania reklamných spotov pod názvom Noc reklamožrútov. Ako vníma český respondent televíznu reklamu. Aká reklama zaujala respondenta. Existencia českého reklamného štýlu. Humor a vtip ako hlavné pútače. Čo je pre český reklamný štýl typické.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129758 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 11, č. 3 (březen 2007), s. 38-40 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002811 $a komunikácia masová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002388 $a humor
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0053274 $a Pavlů $b Dušan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070424 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.