Počet záznamov: 1
Jak vytvářet funkční reklamu?
SYS 0059751 LBL 01246naa$$2200241$$$450$ 005 20231018130434.9 100 $a 20070712a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Jak vytvářet funkční reklamu? $f Ondřej Herink 330 $a Problematika vnímania a zapamätania si reklám. Výskum očnou kamerou - zariadením, ktoré slúži na sledovanie dráhy zraku testovanej osoby po reklame (eye-tracking). Využitie tejto metódy k mapovaniu prirodzených reakcií respondentov na reklamu. Moment kontaktu ako zásadné kritérium. Nevhodný okamžik kontaktu posilňujúci odmietavé tendencie. Vizuálna výraznosť reklamy. Fungovanie humoru v reklame. Dôraz na kľúčové prvky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129758 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 11, č. 6 (červen 2007), s. 26-28 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002811 $a komunikácia masová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0016153 $a Herink $b Ondřej $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070712 $g AACR2
Počet záznamov: 1