Počet záznamov: 1  

Jak vytvářet funkční reklamu?

  1. SYS0059751
    LBL
      
    01246naa$$2200241$$$450$
    005
      
    20231018130434.9
    100
      
    $a 20070712a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jak vytvářet funkční reklamu? $f Ondřej Herink
    330
      
    $a Problematika vnímania a zapamätania si reklám. Výskum očnou kamerou - zariadením, ktoré slúži na sledovanie dráhy zraku testovanej osoby po reklame (eye-tracking). Využitie tejto metódy k mapovaniu prirodzených reakcií respondentov na reklamu. Moment kontaktu ako zásadné kritérium. Nevhodný okamžik kontaktu posilňujúci odmietavé tendencie. Vizuálna výraznosť reklamy. Fungovanie humoru v reklame. Dôraz na kľúčové prvky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129758 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 11, č. 6 (červen 2007), s. 26-28 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002811 $a komunikácia masová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0016153 $a Herink $b Ondřej $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070712 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.