Počet záznamov: 1  

Problémy využitia štatistiky v marketingovom výskume

  1. SYS0060316
    LBL
      
    01375naa$$2200265$$$450$
    005
      
    20240514125914.3
    100
      
    $a 20070731d2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Problémy využitia štatistiky v marketingovom výskume $f Marián Rimarčík
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0029118 $1 200 1 $a AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach $d AIESA - building of society based on knowledge $e 10. medzinárodná vedecká konferencia $e 19.-20. máj 2005, Bratislava $b elektronický zdroj $v S. 48-52 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta hospodárskej informatiky EU $d 2005 $1 215 $a 1 CD-ROM $1 710 12 $3 eu_un_auth*0006901 $a AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach $b Medzinárodná vedecká konferencia $d 10. $e Bratislava, Slovensko $f 19.-20.5.2005 $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0001142 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Fakulta hospodárskej informatiky $4 557
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0073619 $a Rimarčík $b Marián $4 070 $p EUBPHFKUF $T Katedra účtovníctva a financií PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070731 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.