Počet záznamov: 1  

Řízení spokojenosti zákazníků

  1. SYS0061027
    LBL
      
    01617naa$$2200325$$$450$
    005
      
    20231107074342.4
    100
      
    $a 20070813a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Řízení spokojenosti zákazníků $f Jan Lojda
    330
      
    $a Základné faktory orientácie na zákazníka. Zmena pozície zákazníka. Riadenie budúcej pozície na trhu. Alternatívne cesty k rentabilnej pozícii na trhu. Cenová pozícia. Význam intenzity potreby.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129537 $1 011 $a 1336-3301 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment $e vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava $d Economics and management $v Roč. 4, č. 2 (2007), s. 63-78 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0059120 $a Lojda $b Jan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070813 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.