Počet záznamov: 1  

Tvorba a udržateľnosť dobrej povesti v podnikaní

  1. SYS0061257
    LBL
      
    01829naa$$2200325$$$450$
    005
      
    20221128134503.3
    100
      
    $a 20070815d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Tvorba a udržateľnosť dobrej povesti v podnikaní $f Helena Čierna
    330
      
    $a Povesť organizácie je prvotným zdrojom konkurenčnej výhody. Buduje sa roky, ale môže sa stratiť cez noc. Budovanie udržateľnej povesti. Priradenie strategických cieľov a hodnôt k podnikovej značke. Tri kroky z "vnútra - von" prístupu.. Vysvetlenie cieľov a hodnôt. Definovanie a zavádzanie stratégií zlepšovania povesti. Zmeny z vnútra navonok.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0060085 $1 010 $a 978-80-7314-111-0 $1 200 1 $a Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy $e sborník : III. mezinárodní konference 2007 : 11. květen 2007, Luhačovice, Česká republika $f kolektiv autorů $v S. 59-64 $1 210 $a Kunovice $c Evropský polytechnický institut $d 2007 $1 215 $a 306 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007564 $a značky kvality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0068296 $a Čierna $b Helena $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070815 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.