Počet záznamov: 1
Tvorba a udržateľnosť dobrej povesti v podnikaní
SYS 0061257 LBL 01829naa$$2200325$$$450$ 005 20221128134503.3 100 $a 20070815d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a CZ 200 1-
$a Tvorba a udržateľnosť dobrej povesti v podnikaní $f Helena Čierna 330 $a Povesť organizácie je prvotným zdrojom konkurenčnej výhody. Buduje sa roky, ale môže sa stratiť cez noc. Budovanie udržateľnej povesti. Priradenie strategických cieľov a hodnôt k podnikovej značke. Tri kroky z "vnútra - von" prístupu.. Vysvetlenie cieľov a hodnôt. Definovanie a zavádzanie stratégií zlepšovania povesti. Zmeny z vnútra navonok. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0060085 $1 010 $a 978-80-7314-111-0 $1 200 1 $a Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy $e sborník : III. mezinárodní konference 2007 : 11. květen 2007, Luhačovice, Česká republika $f kolektiv autorů $v S. 59-64 $1 210 $a Kunovice $c Evropský polytechnický institut $d 2007 $1 215 $a 306 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007564 $a značky kvality 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0068296 $a Čierna $b Helena $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070815 $g AACR2
Počet záznamov: 1