Počet záznamov: 1
Marketingová filozofia firiem ako základ trhovej orientácie
SYS 0064739 LBL 00981naa$$2200205$$$450$ 005 20240502071748.0 100 $a 20071009d2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingová filozofia firiem ako základ trhovej orientácie $f Elvíra Dudinská 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0062834 $1 010 $a 80-225-1905-7 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0001139 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $4 070 $1 200 1 $a Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu $e zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02 $v S. 7-14 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2004 $1 215 $a 104 s. 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0023143 $a Dudinská $b Elvíra $p EUBPHFKMR $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20071009 $g AACR2
Počet záznamov: 1