Počet záznamov: 1  

Marketingová filozofia firiem ako základ trhovej orientácie

  1. SYS0064739
    LBL
      
    00981naa$$2200205$$$450$
    005
      
    20240502071748.0
    100
      
    $a 20071009d2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová filozofia firiem ako základ trhovej orientácie $f Elvíra Dudinská
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0062834 $1 010 $a 80-225-1905-7 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0001139 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $4 070 $1 200 1 $a Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu $e zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02 $v S. 7-14 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2004 $1 215 $a 104 s.
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0023143 $a Dudinská $b Elvíra $p EUBPHFKMR $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20071009 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.