Počet záznamov: 1
Posiluje se role maloobchodních řetězců
SYS 0065971 LBL 01723naa$$2200301$$$450$ 005 20231018130717.7 100 $a 20071029a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Posiluje se role maloobchodních řetězců $f Daniela Krofiánová 330 $a Marketing at-retail ako nové spôsoby a nové oblasti pôsobenia pre značky, maloobchodné spoločnosti, výrobcov POP a reklamné agentúry, ktoré sa snažia o rozšírenie svojho vplyvu na spotrebiteľov. Rast využitia moderných technológií v maloobchodnom prostredí. Digitálne reklamné médiá v maloobchode. Testovanie efektivity nástrojov komunikácie na predajných miestach. Senzorický marketing - marketing založený na pôsobení na všetkých päť zmyslov zákazníka. Nové spôsoby komunikácie v mieste predaja a ich cieľ vytvoriť intenzívny zážitok, ktorý ovplyvní nákupné správanie zákazníka. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129759 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 11, č. 9 (září 2007), s. 16-17 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20071029 $g AACR2
Počet záznamov: 1