Počet záznamov: 1  

Konkurenčný verzus generický benchmarking a ich potenciál viesť ku konkurenčnej výhode

  1. SYS0067525
    LBL
      
    01684naa$$2200373$$$450$
    005
      
    20230907081854.7
    100
      
    $a 20071128a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Konkurenčný verzus generický benchmarking a ich potenciál viesť ku konkurenčnej výhode $f Pavol Kopec
    330
      
    $a Charakteristika benchmarkingu. Typy benchmarkingu: interný, konkurenčný a generický benchmarking. Dosahovanie konkurenčných výhod prostredníctvom generického benchmarkingu stratégií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129761 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 24-25, 28 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001249 $a benchmarking
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003324 $a metódy riadenia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005427 $a riadenie strategické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005863 $a spolupráca podnikov
    675
      
    $a 65.012 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000295 $x Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0075059 $a Kopec $b Pavol $4 070 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20071128 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.