Počet záznamov: 1  

Štruktúra a prínosy marketingového plánu v praxi

  1. SYS0067529
    LBL
      
    01810naa$$2200385$$$450$
    005
      
    20240502071819.7
    100
      
    $a 20071128a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Štruktúra a prínosy marketingového plánu v praxi $f Juraj Chebeň
    301
      
    $a VEGA 1/4582/07
    330
      
    $a Všeobecná charakteristika marketingového plánu. Prínosy marketingového plánovania. Princípy, štruktúra a rozsah marketingového plánu. Pokračovanie článku bude možné nájsť v nasledujúcom čísle.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129761 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 26-28 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003171 $a Chebeň $b Juraj $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20071128 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.