Počet záznamov: 1
Štruktúra a prínosy marketingového plánu v praxi
SYS 0067529 LBL 01810naa$$2200385$$$450$ 005 20240502071819.7 100 $a 20071128a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Štruktúra a prínosy marketingového plánu v praxi $f Juraj Chebeň 301 $a VEGA 1/4582/07 330 $a Všeobecná charakteristika marketingového plánu. Prínosy marketingového plánovania. Princípy, štruktúra a rozsah marketingového plánu. Pokračovanie článku bude možné nájsť v nasledujúcom čísle. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129761 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 26-28 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0003171 $a Chebeň $b Juraj $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20071128 $g AACR2
Počet záznamov: 1