Počet záznamov: 1  

Globálne marketingové stratégie

  1. SYS0067530
    LBL
      
    01793naa$$2200397$$$450$
    005
      
    20240502071819.8
    100
      
    $a 20071128a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Globálne marketingové stratégie $f Vítězslav Balhar
    330
      
    $a Globálna stratégia - chápanie medzinárodného trhu ako jednotného celku. Stratégia globálneho segmentu. Globálne stratégie marketingového mixu: globálna produktová stratégia, globálna stratégia značky, globálna propagačná stratégia. Integrovaná globálna marketingová stratégia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129761 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 32-33 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006614 $a trh medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007109 $a výroba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013655 $a Balhar $b Vítězslav $c Jr. $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20071128 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.