Počet záznamov: 1
Globálne marketingové stratégie
SYS 0067530 LBL 01793naa$$2200397$$$450$ 005 20240502071819.8 100 $a 20071128a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Globálne marketingové stratégie $f Vítězslav Balhar 330 $a Globálna stratégia - chápanie medzinárodného trhu ako jednotného celku. Stratégia globálneho segmentu. Globálne stratégie marketingového mixu: globálna produktová stratégia, globálna stratégia značky, globálna propagačná stratégia. Integrovaná globálna marketingová stratégia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129761 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 32-33 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006614 $a trh medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007109 $a výroba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0013655 $a Balhar $b Vítězslav $c Jr. $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20071128 $g AACR2
Počet záznamov: 1