Počet záznamov: 1
Nákup ako časť marketingových činností
SYS 0067532 LBL 01867naa$$2200385$$$450$ 005 20240522080619.9 100 $a 20071128a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Nákup ako časť marketingových činností $f Miroslav Mariaš 301 $a VEGA 1/2639/05 330 $a Marketing ako účelová činnosť podniku zameraná na trh. Obchodná činnosť ako súčasť marketingu. Kde je pôsobnosť nákupu. Nákupné stratégie. O čom treba uvažovať pri tvorbe nákupne orientovaného informačného systému. Vlastnosti nákupných činností z pohľadu ich informačného zabezpečenia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129761 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 8-10 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 675 $a 658.7 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000347 $x Nákup. Obstarávanie 700 -1
$3 eu_un_auth*p0028949 $a Mariaš $b Miroslav $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20071128 $g AACR2
Počet záznamov: 1