Počet záznamov: 1  

Nákup ako časť marketingových činností

  1. SYS0067532
    LBL
      
    01867naa$$2200385$$$450$
    005
      
    20240522080619.9
    100
      
    $a 20071128a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Nákup ako časť marketingových činností $f Miroslav Mariaš
    301
      
    $a VEGA 1/2639/05
    330
      
    $a Marketing ako účelová činnosť podniku zameraná na trh. Obchodná činnosť ako súčasť marketingu. Kde je pôsobnosť nákupu. Nákupné stratégie. O čom treba uvažovať pri tvorbe nákupne orientovaného informačného systému. Vlastnosti nákupných činností z pohľadu ich informačného zabezpečenia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129761 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 8-10 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    675
      
    $a 658.7 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000347 $x Nákup. Obstarávanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028949 $a Mariaš $b Miroslav $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20071128 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.