Počet záznamov: 1  

Plánovanie rozvoja zamestnancov a spôsoby ich vzdelávania

  1. SYS0068408
    LBL
      
    01636nla$$2200301$$$450$
    005
      
    20240502071827.7
    100
      
    $a 20071220a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Plánovanie rozvoja zamestnancov a spôsoby ich vzdelávania $f Petra Pötheová
    330
      
    $a Analýza súčasného stavu systému vzdelávania a rozvoja zamestnancov v Slovenskej legálnej metrológii, n.o. Dotazníkový prieskum názorov zamestnancov SLM, n.o. na existujúci systém vzdelávania a rozvoja zamestnancov. Zhodnotenie súčasného stavu systému vzdelávania a návrh opatrení na zvýšenie jeho efektívnosti. Aplikácia nových prístupov v podnikovom vzdelávaní.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0068059 $1 010 $a 978-80-225-2417-9 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku I. $b elektronický zdroj $e vedecká konferencia doktorandov $g zostavovatelia: Elena Šúbertová, Peter Markovič $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu EU $d 2007 $1 215 $a CD-ROM
    541
    1-
    $a Employees development planning and the ways of their education
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006987 $a koučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001325 $a brainstorming
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0018292 $a Pötheová $b Petra $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20071220 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.