Počet záznamov: 1  

Model "4C" v marketingu vysokých škôl

  1. SYS0068627
    LBL
      
    01592naa$$2200361$$$450$
    005
      
    20240502071830.8
    100
      
    $a 20080107d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Model "4C" v marketingu vysokých škôl $f Tomáš Bačo, Michaela Vasilová
    330
      
    $a Silne konkurenčný trh pre vysoké školy. Implementácia marketingových nástrojov, resp. model "4P" do činnosti škôl. Tento model určuje priamo úžitkovú honotu a komplexnú ponuku vysokej školy. Avšak je potrebné najprv využiť model "4C", ktorý reprezentuje pohľad konečného užívateľa.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-89220-86-1 $1 200 1 $a Marketing vzdelávacích inštitúcií $e vedecký zborník príspevkov $v S. 147-158 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002315 $a hodnota úžitková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013512 $a Bačo $b Tomáš $f 1981- $p EUBPHF $9 50 $4 070 $T Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0013496 $a Vasilová $b Michaela $4 070 $p EUBPHFKUF $9 50 $T Katedra účtovníctva a financií PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080107 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.