Počet záznamov: 1
Model "4C" v marketingu vysokých škôl
SYS 0068627 LBL 01592naa$$2200361$$$450$ 005 20240502071830.8 100 $a 20080107d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Model "4C" v marketingu vysokých škôl $f Tomáš Bačo, Michaela Vasilová 330 $a Silne konkurenčný trh pre vysoké školy. Implementácia marketingových nástrojov, resp. model "4P" do činnosti škôl. Tento model určuje priamo úžitkovú honotu a komplexnú ponuku vysokej školy. Avšak je potrebné najprv využiť model "4C", ktorý reprezentuje pohľad konečného užívateľa. 463 -1
$1 010 $a 978-80-89220-86-1 $1 200 1 $a Marketing vzdelávacích inštitúcií $e vedecký zborník príspevkov $v S. 147-158 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002315 $a hodnota úžitková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 675 $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba 700 -1
$3 eu_un_auth*0013512 $a Bačo $b Tomáš $f 1981- $p EUBPHF $9 50 $4 070 $T Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach 701 -1
$3 eu_un_auth*0013496 $a Vasilová $b Michaela $4 070 $p EUBPHFKUF $9 50 $T Katedra účtovníctva a financií PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080107 $g AACR2
Počet záznamov: 1