Počet záznamov: 1  

Sponsorship as a communication tool of companies

  1. SYS0073510
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502071855.9
    100
      
    $a 20080409a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Sponsorship as a communication tool of companies $f Kamila Rubaninská
    330
      
    $a Význam sponzorstva ako súčasti komunikačného mixu, ktorý podporuje záujmy spoločností. Sponzorstvo ako marketingový komunikačný nástroj. Rozdiely medzi sponzorstvom a charitatívnou činnosťou. Ako využívať sponzorstvo? Praktické príklady z kampane. Očakávané trendy v sponzorstve v budúcnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0073073 $1 010 $a 978-80-8083-398-5 $1 200 1 $a Scientia Iuventa 2007 $b elektronický zdroj $e proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students $f zostavovateľ: Ľuboš Elexa, Monika Makanová $v S. $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici $d 2007 $1 215 $a CD-ROM
    541
    1-
    $a Sponzorstvo ako komunikačný nástroj spoločností
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001550 $a činnosť charitatívna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006278 $a šport
    675
      
    $a 336.1/.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000138 $x Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080409 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.