Počet záznamov: 1
Rozprava o implementácii finančných modelov do procesu segmentácie zákazníkov
SYS 0073764 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502071857.1 100 $a 20080415a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Rozprava o implementácii finančných modelov do procesu segmentácie zákazníkov $f Michaela Vasilová, Tomáš Bačo 330 $a Možnosti aplikácie modelov finančného manažmentu do procesu marketingovej segmentácie. Tieto modely využívajú predovšetkým diskontované cash flow generované zákazníkmi, pričom rôzni autori využívajú odlišný diskontný faktor. S rozvojom týchto teórií vznikajú stále komplexnejšie miery, ktoré zohľadňujú okrem iného aj individuálnu mieru rizika, ktorá sa viaže ku každému zákazníkovi. Snahou je poskytnúť manažérom priestor pre efektívny manažment ich zákazníckeho portfólia, ktorý môžu využitím opísaných mier segmentovať. S týmito modelmi sú späté aj určié nedostatky v oblasti praktického využitia, ktoré spočívajú v obtiažnosti získania potrebných informácií. Aj napriek tomu je ich možné pomerne vhodne využiť a to najmä pre účely predikcie. 463 -1
$1 010 $a 978-80-225-2472-8 $1 200 1 $a Teoretické aspekty prierezových ekonomík IV $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $v S. 352-360 $1 210 $a Bratislava $c Ekonóm $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003189 $a manažment finančný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001358 $a cash flow 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005444 $a riziko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0013496 $a Vasilová $b Michaela $4 070 $p EUBPHFKUF $9 50 $T Katedra účtovníctva a financií PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0013512 $a Bačo $b Tomáš $f 1981- $p EUBPHFKMR $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080415 $g AACR2
Počet záznamov: 1