Počet záznamov: 1
Význam dizajnu na trhu konkurencie
SYS 0073980 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502071858.1 100 $a 20080421a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Význam dizajnu na trhu konkurencie $f Jozef Mlákay 301 $a VEGA 189 1/4590/07 "Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa" 330 $a Kúpne rozhodovanie spotrebiteľov ovplyvňované zmesou racionálnych a emotínych faktorov. Dizajn ako emotívny faktor. Dva smery vysvetlenia pojmu dizajn v súčasnosti. Dizajn prepojený s kultúrnymi zvláštnosťami jednotlivých krajín. Ciele a funkcie dizajnu. Formy dizajnu. Hodnotenie dizajnu. Vzťah dizajnu a užitočnosti produktu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129761 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 13-15 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001728 $a dizajn priemyselný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002087 $a farby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003855 $a obsah 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002175 $a forma 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006402 $a technika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006724 $a umenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 675 $a 658.512 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000340 $x Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049075 $a Mlákay $b Jozef $p EUBOBFKTK $9 100 $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080421 $g AACR2
Počet záznamov: 1