Počet záznamov: 1
Modely správania sa zákazníka po zavedení eura
SYS 0074097 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502071858.7 100 $a 20080422a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Modely správania sa zákazníka po zavedení eura $f Júlia Lipianska, Jozef Orgonáš 301 $a VEGA č. 1/2639/05 Rozvoj podmienok inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ 330 $a Priebeh informačnej kampane o zavedení eura v SR. Najdôležitejšie cieľové skupiny kampane. Spotrebiteľské správanie. Odhad správania sa jednotlivých typov zákazníkov v súvislosti so zavedením eura. Racionálny typ. Impulzívny typ. Typ s vnútorným prežívaním. Informovaný typ s jasným očakávaním. Emocionálny typ. Kupujúci podľa značky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129761 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 20-21 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002033 $a euro 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003272 $a mena 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $9 50 $f 1957- $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080422 $g AACR2
Počet záznamov: 1