Počet záznamov: 1  

Digitální média jako nová forma in-store marketingu

  1. SYS0075717
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231019093101.9
    100
      
    $a 20080603a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Digitální média jako nová forma in-store marketingu $f Daniela Kroflánová
    330
      
    $a Digitálne komunikačné prostriedky ako najrýchlejšie sa rozvíjajúci sektor reklamy. Na čo majú služiť digitálne médiá v obchode. Základný problém projektov digitálnej komunikácie - financovanie. Efektívny obsah digitálnej komunikácie. Výhody digitálnych médií pre spotrebiteľa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0148150 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 4 [5], č. 5 (květen 2008), s. 46-47 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2008
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002811 $a komunikácia masová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080603 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.