Počet záznamov: 1  

Analýza poptávky a cenová strategie

  1. SYS0077022
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220801085318.3
    100
      
    $a 20080630a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Analýza poptávky a cenová strategie $f Radek Tahal
    330
      
    $a Každá firma má nejaký cieľový segment zákazníkov, ktorému svoje výrobky alebo služby ponúka. Je potrebné poznať, aká je konkurencieschopnosť tejto cieľovej skupiny a koľko sú títo zákazníci schopní a ochotní utratiť za produkty danej firmy. K tomu používajú obchodníci a marketéri rôzne typy analýz a marketingových výskumov. Na ich základe potom firma stanovuje svoju cenovú a marketingovú stratégiu. V priebehu životného cyklu produktu firma niekoľkokrát prehodnocuje svoje cenovú politiku. Dôvodom je meniaca sa dopytová krivka a náklady spojené s výrobou produktu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0073766 $1 010 $a 978-80-7318-664-7 $1 200 1 $a 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky $b elektronický zdroj $e CD s recenzovanými příspěvky $e Zlín, 10. duben 2008 $1 210 $a Zlín $c Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $d 2008 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004421 $a politika cenová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001845 $a dopyt
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0020267 $a Tahal $b Radek $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080630 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.