Počet záznamov: 1
Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike
SYS 0078588 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220919123019.1 100 $a 20080728a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike $f Jiří Ježek, Renáta Ježková 330 $a Začiatky implementácie marketingu v českých a slovenských mestách. Prax mestského marketingu. Zhrnutie problémov mestského marketingu v Českej a Slovenskej republike. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0078430 $1 011 $a 1337-4990 $1 200 1 $a Ekonómia a podnikanie $e vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law $d Economics and business $v Roč. 2, č. 1 (2008), s. 22-28 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta ekonómie a podnikania $d 2008 541 1-
$a Town marketing and the problems of its implementation in the Czech and Slovak Republics 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005933 $a správa verejná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005272 $a reformy štruktúrne 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0016398 $a Ježek $b Jiří $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0014287 $a Ježková $b Renáta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080728 $g AACR2
Počet záznamov: 1