Počet záznamov: 1  

Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike

  1. SYS0078588
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220919123019.1
    100
      
    $a 20080728a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike $f Jiří Ježek, Renáta Ježková
    330
      
    $a Začiatky implementácie marketingu v českých a slovenských mestách. Prax mestského marketingu. Zhrnutie problémov mestského marketingu v Českej a Slovenskej republike.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0078430 $1 011 $a 1337-4990 $1 200 1 $a Ekonómia a podnikanie $e vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law $d Economics and business $v Roč. 2, č. 1 (2008), s. 22-28 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta ekonómie a podnikania $d 2008
    541
    1-
    $a Town marketing and the problems of its implementation in the Czech and Slovak Republics
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005933 $a správa verejná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005272 $a reformy štruktúrne
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0016398 $a Ježek $b Jiří $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0014287 $a Ježková $b Renáta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080728 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.