Počet záznamov: 1  

Teória a prax marketingového výskumu

  1. SYS0087607
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072001.4
    010
      
    $a 978-80-89338-02-3
    100
      
    $a 20081204d2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Teória a prax marketingového výskumu $f Margita Mesárošová, Peter Mesároš, František Mesároš
    210
      
    $a Košice $c VÚSI $d 2008
    215
      
    $a 343 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049038 $a Mesárošová $b Margita $r 8,9 $9 53 $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0003701 $a Mesároš $b Peter $p EUBPHFKMA $r 5 $9 30 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0046723 $a Mesároš $b František $4 070 $r 3,1 $9 17
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0027323 $a Výrost $b Jozef $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $f 1961- $p EUBPHFKMR $4 675 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081204 $g AACR2

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.