Počet záznamov: 1
Krize stmelí firmy se zákazníky
SYS 0089291 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231213141219.5 100 $a 20090114a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Krize stmelí firmy se zákazníky $f Jan Řehák 330 $a Ekonomická kríza a väčšia opatrnosť spotrebiteľov aj výrobcov. Ako sa vyzbrojiť proti kríze. Analýza dát so spätnej väzby a budovanie lepšieho vzťahu so zákazníkmi. Individuálny prístup k zákazníkom - alfa a omega úspešného vzťahového marketingu. Udržanie si súčasného zákazníckeho portfólia. Personalizovaný prístup k zákazníkom. Využitie personalizácie vo voľbách amerického prezidenta. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147886 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník vydavatelství Economia $d Manager digest $v Roč. 43, č. 12 (Prosinec 2008), s. 52-53 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2008 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001242 $a báza dát 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0053069 $a Řehák $b Jan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090114 $g AACR2
Počet záznamov: 1