Počet záznamov: 1  

Krize stmelí firmy se zákazníky

  1. SYS0089291
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231213141219.5
    100
      
    $a 20090114a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Krize stmelí firmy se zákazníky $f Jan Řehák
    330
      
    $a Ekonomická kríza a väčšia opatrnosť spotrebiteľov aj výrobcov. Ako sa vyzbrojiť proti kríze. Analýza dát so spätnej väzby a budovanie lepšieho vzťahu so zákazníkmi. Individuálny prístup k zákazníkom - alfa a omega úspešného vzťahového marketingu. Udržanie si súčasného zákazníckeho portfólia. Personalizovaný prístup k zákazníkom. Využitie personalizácie vo voľbách amerického prezidenta.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147886 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník vydavatelství Economia $d Manager digest $v Roč. 43, č. 12 (Prosinec 2008), s. 52-53 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2008
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001242 $a báza dát
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0053069 $a Řehák $b Jan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090114 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.