Počet záznamov: 1  

Co přinese digitalizace marketingu?

  1. SYS0090610
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231019093705.4
    100
      
    $a 20090202a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Co přinese digitalizace marketingu? $f Petr Frey
    330
      
    $a Televízia ako jedno z najkonzervatívnejších médií z pohľadu progresívnych marketérov. Digitalizácia televízneho vysielania a interaktívne služby. Televízia verzus internet. DRTV (Direct response TV) a DRTV 2.0. Digitalizácia v USA. Čo nás čaká v oblasti digitalizácie televízneho vysielania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0165096 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 5, č. 1 (Leden 2009), s. 14-16 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004560 $a pošta elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    675
      
    $a 681.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000369 $x Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009307 $a Frey $b Petr $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090202 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.