Počet záznamov: 1  

Nástroje marketingového mixu v podmínkách sportu

  1. SYS0090854
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221128091311.5
    100
      
    $a 20090205a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d cze $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Nástroje marketingového mixu v podmínkách sportu $f Šárka Borkovcová
    330
      
    $a Fungovanie športových organizácií ako občianskych združení a športových klubov ako obchodných spoločností. Dôvody, prečo by sa športové organizácie mali zaoberať marketingom. Členenie športu. Marketingový mix v podmienkach športu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0088075 $1 010 $a 978-80-88954-43-9 $1 200 1 $a DOCTUS 2007 $e zborník príspevkov z jarnej medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých výskumných pracovníkov $e Bratislava 27. apríla 2007 $f zostavil: Peter Fašung $v S. 27-32 $1 210 $a Bratislava $c AT Publishing $d 2007 $1 215 $a 102 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003132 $a lokalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006278 $a šport
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0015265 $a Borkovcová $b Šárka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090205 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.