Počet záznamov: 1
Nástroje marketingového mixu v podmínkách sportu
SYS 0090854 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20221128091311.5 100 $a 20090205a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d cze $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nástroje marketingového mixu v podmínkách sportu $f Šárka Borkovcová 330 $a Fungovanie športových organizácií ako občianskych združení a športových klubov ako obchodných spoločností. Dôvody, prečo by sa športové organizácie mali zaoberať marketingom. Členenie športu. Marketingový mix v podmienkach športu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0088075 $1 010 $a 978-80-88954-43-9 $1 200 1 $a DOCTUS 2007 $e zborník príspevkov z jarnej medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých výskumných pracovníkov $e Bratislava 27. apríla 2007 $f zostavil: Peter Fašung $v S. 27-32 $1 210 $a Bratislava $c AT Publishing $d 2007 $1 215 $a 102 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003132 $a lokalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006278 $a šport 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0015265 $a Borkovcová $b Šárka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090205 $g AACR2
Počet záznamov: 1