Počet záznamov: 1  

Konkurenčné spravodajstvo a jeho význam pre existenciu podnikateľských subjektov

  1. SYS0090906
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221207084130.4
    100
      
    $a 20090206d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Konkurenčné spravodajstvo a jeho význam pre existenciu podnikateľských subjektov $f Michal Gašaj
    330
      
    $a Charakteristika pojmu konkurenčné spravodajstvo. Európska štúdia zameraná na zistenie toho, do akej miery konkurenčné spravodajstvo vplýva na formulovanie konkrétnych marketingových stratégií. Zistené skutočnosti, ktoré sa týkali: organizačných štruktúr, firemnej kultúry, marketingového plánovania. Slovenské firmy a monitoring konkurencie. Zdroje spravodajstva - odkiaľ možno získavať informácie o konkurencii.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0090236 $1 010 $a 978-80-225-2470-4 $1 200 1 $a Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe $e zborník vedeckých statí $f editor Štefan Žák $v S. 17-25 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2007 $1 215 $a 95 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014168 $a Gašaj $b Michal $4 070 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090206 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.