Počet záznamov: 1
Konkurenčné spravodajstvo a jeho význam pre existenciu podnikateľských subjektov
SYS 0090906 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20221207084130.4 100 $a 20090206d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Konkurenčné spravodajstvo a jeho význam pre existenciu podnikateľských subjektov $f Michal Gašaj 330 $a Charakteristika pojmu konkurenčné spravodajstvo. Európska štúdia zameraná na zistenie toho, do akej miery konkurenčné spravodajstvo vplýva na formulovanie konkrétnych marketingových stratégií. Zistené skutočnosti, ktoré sa týkali: organizačných štruktúr, firemnej kultúry, marketingového plánovania. Slovenské firmy a monitoring konkurencie. Zdroje spravodajstva - odkiaľ možno získavať informácie o konkurencii. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0090236 $1 010 $a 978-80-225-2470-4 $1 200 1 $a Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe $e zborník vedeckých statí $f editor Štefan Žák $v S. 17-25 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2007 $1 215 $a 95 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia 700 -1
$3 eu_un_auth*0014168 $a Gašaj $b Michal $4 070 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090206 $g AACR2
Počet záznamov: 1