Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikace v krizi

  1. SYS0092573
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231114080237.7
    100
      
    $a 20090323a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketingová komunikace v krizi $f Petr Frey
    330
      
    $a Aké marketingové stratégie a taktiky je potrebné nasadiť v dobe šíriacej sa svetovej finančnej krízy. Marketing a médiá, rovnako ako všetko ostatné, čo je spojené s trhom, je v kríze. Hľadanie nových ciest, zmena v marketingu nie je jednoduchou záležitosťou. Inovatívny marketing, outsourcing. Nastáva doba personalizácie marketingu, brandy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164817 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 19, č. 1 (2009), s. 19-20 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002964 $a kríza
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009307 $a Frey $b Petr $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090323 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.