Počet záznamov: 1
Marketingová komunikace v krizi
SYS 0092573 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231114080237.7 100 $a 20090323a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Marketingová komunikace v krizi $f Petr Frey 330 $a Aké marketingové stratégie a taktiky je potrebné nasadiť v dobe šíriacej sa svetovej finančnej krízy. Marketing a médiá, rovnako ako všetko ostatné, čo je spojené s trhom, je v kríze. Hľadanie nových ciest, zmena v marketingu nie je jednoduchou záležitosťou. Inovatívny marketing, outsourcing. Nastáva doba personalizácie marketingu, brandy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164817 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 19, č. 1 (2009), s. 19-20 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002964 $a kríza 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0009307 $a Frey $b Petr $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090323 $g AACR2
Počet záznamov: 1