Počet záznamov: 1
Humor a reklama
SYS 0092580 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231114080235.7 100 $a 20090323a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Humor a reklama $f Jaroslav Světlík 330 $a Všetky výskumy i hlasy z praxe potvrdzujú skutočnosť, že humorná reklama oproti reklame neobsahujúcej humor je ďaleko efektívnejšia v získavaní pozornosti a posilňuje povedomie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164817 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 19, č. 1 (2009), s. 24-26 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001008 $a adresnosť reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002388 $a humor 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*p0022262 $a Světlík $b Jaroslav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090323 $g AACR2
Počet záznamov: 1